Tylko modlitwa moze pomoc

Tutaj proście o modlitwę w każdej intencji.

Moderator: Moderatorzy

wiarainadzieja
Posty: 7
Rejestracja: 24 lis 2012, 10:28

Tylko modlitwa moze pomoc

Post autor: wiarainadzieja » 26 lis 2012, 13:40

Blagam o modlitwe za mojego meza i za mnie w intencji uwolnienia.Tak bardzo chcemy normalnie zyc.

Jacek Baliński
Członek wspólnoty
Posty: 9303
Rejestracja: 17 mar 2012, 23:41
Lokalizacja: << >>

Re: Tylko modlitwa moze pomoc

Post autor: Jacek Baliński » 26 lis 2012, 17:06

Panie prosimy ulecz ten związek napełnij go swym Duchem miłości , rozpal w ich sercach pragnienie bycia przy Tobie ,Św.Józefie módl się za nimi +

Dołączył bym waszą intencje do naszych codziennych modlitw ,ale jak często tu bywa brak imion wiec za kogo mam wpisać :(

Awatar użytkownika
Andrzej Zdeb
Posty: 364
Rejestracja: 05 cze 2012, 18:37
Lokalizacja: Wola Zarczycka / Podkarpacie

Re: Tylko modlitwa moze pomoc

Post autor: Andrzej Zdeb » 26 lis 2012, 21:01

Panie Jezu prosimy Cię pomóż.

wiarainadzieja
Posty: 7
Rejestracja: 24 lis 2012, 10:28

Re: Tylko modlitwa moze pomoc

Post autor: wiarainadzieja » 26 lis 2012, 21:19

Jak to pieknie wiedziec,ze ktos chce sie za nas modlic.Jestesmy bardzo wierzacym,kochajacym sie malzenstwem,ale od wielu lat maz nie moze sie uwolnic od dreczen demonicznych-mamy ciagle problemy finansowe,dlugi i spotykaja nas niepowodzenia i porazki zyciowe.Mieszkamy za granica.
Wierzymy goraco,ze Pan Bog uzdrowi nasza sytuacje materialna i zyciowa.
Barbara i Benedykt

Awatar użytkownika
zona888
Posty: 6228
Rejestracja: 24 wrz 2012, 13:27
Lokalizacja: Czlonek KREGU MILOSIERDZIA

Re: Tylko modlitwa moze pomoc

Post autor: zona888 » 27 lis 2012, 12:28

Panie, Twemu Milosierdziu przez rece Niepokalanej zawierzam malzenstwo Barbary i Benedykta. Przyjdz do nich z laska uwolnienia, blogoslaw im, uswiecaj ich i umacniaj w wierze, nadziei i milosci. Amen

Mojzesz
Posty: 1771
Rejestracja: 05 sie 2018, 14:20

Re: Tylko modlitwa moze pomoc

Post autor: Mojzesz » 04 paź 2018, 23:01

W ramach Jezusa jest każdego życie i początek przemiany

robert69.
Posty: 2000
Rejestracja: 19 sie 2017, 10:20

Re: Tylko modlitwa moze pomoc

Post autor: robert69. » 12 paź 2018, 18:38

Pod Twoją obronę...+++

Mojzesz
Posty: 1771
Rejestracja: 05 sie 2018, 14:20

Re: Tylko modlitwa moze pomoc

Post autor: Mojzesz » 22 paź 2018, 08:42

Mojzesz pisze:
04 paź 2018, 23:01
W ramach Jezusa jest każdego życie i początek przemiany

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości